ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: przeprowadzenia remontu wraz z modernizacją instalacji elektrycznej
Zamawiający (Beneficjent):
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
ul. Niepodległości 16
88-150 Kruszwica
NIP: 5562679703
Zaprasza do składania ofert cenowych na przeprowadzenia remontu wraz z modernizacją instalacji elektrycznej zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu.
Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest przeprowadzenie remontu wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w lokalu użytkowym zlokalizowanym w Kruszwicy, przy ul. Niepodległości 16, należącym do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli.
2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa.
3. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji.
II. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie 90 dni od zawarcia umowy.
2. Miejscem realizacji zamówienia jest wyodrębniony lokal użytkowy, mieszczący się w budynku przy ul. Niepodległości 16 w Kruszwicy, którego właścicielem jest Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli.
III. Zadania po stronie Wykonawcy:
Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą i umową.
IV. Zadania po stronie Zamawiającego:
Płatność na podstawie wystawionych faktur, zgodnie z umową.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta winna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim.
2. Oferta winna zawierać nazwę i adres oferenta, wartość oferty.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania.
5. Oferta powinna zawierać datę sporządzenia.
6. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Ofertę należy składać w jednym egzemplarzu.
8. Wszystkie koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca.
9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych – osobno na część ogólną i na salę animacji (podział zgodnie z załączonymi kosztorysami ofertowymi).
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ul. Niepodległości 16, 88-150 Kruszwica lub pocztą tradycyjną na ww. adres biura
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lgdczarnoziemnasoli@wp.pl do dnia
2 września 2022 r. godz. 13:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Sposób obliczenia ceny:
1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł).
2. Ceny wszystkich elementów zamówienia powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
3. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się dokładną analizę dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszego zapytania oraz sprawdzenie warunków wykonania zamówienia w terenie.
VIII. Kryteria oceny oferty:
1. Cena – 80% – 80 pkt
2. Termin realizacji zamówienia – 20% – 20 pkt
Kryterium 1 – cena „C”
najniższa cena podana w ofertach
C = ———————————————————————————— x 80 pkt
cena oferty badanej
Kryterium 2 – termin realizacji
Termin realizacji zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy:
– do 60 dni – 20 pkt
– od 61 do 75 dni – 10 pkt
– od 76 do 90 dni – 0 pkt
Punkty, które zostały uzyskane przez daną ofertę za poszczególne kryteria oceny zostaną podliczone. Wybranie oferty odbędzie się na podstawie zsumowania wszystkich punktów, tj. suma punktów = punkty przyznane w kryterium cena + kryterium termin realizacji.
IX. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończyli co najmniej 1 robotę budowlaną w branży elektrycznej o wartości min. 30 000,00 zł brutto.
2. Dysponują minimum jedną osobą, która uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, posiadającą łącznie: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
X. Wykaz dokumentów.
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1.
2. Do oferty należy załączyć:
2.1. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót w branży elektrycznej,
2.2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
XI. Warunki wykluczenia:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawca, polegające w szczególności na:
-
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może
to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
XII. Pozostałe informacje:
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić zapytanie ofertowe. Zmienione zapytanie ofertowe Zamawiający niezwłocznie przekaże wszystkim potencjalnym Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe oraz umieści je na stronie internetowej.
2. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez zawarcia umowy bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy w przypadku, gdy:
5.1. nie została złożona żadna oferta,
5.2. żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,
5.3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
5.4. stwierdzono zaistnienie okoliczności, które powodują, że zawarcie umowy nie leży w interesie zamawiającego.
6. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres lgdczarnoziemnasoli@wp.pl lub telefonicznie – 52 353 71 12
7. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie internetowej www.czarnoziemnasoli.pl
8. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
9. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z dokonaniem zamówienia.
Planowany początek realizacji zamówienia: wrzesień 2022 r.
kosztorys ofertowy – sala animacji
kosztorys ofertowy – część ogólna
protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
Projekt techniczny
Szkic sytuacyjny
kosztorys nakładczy – część ogólna
kosztorys nakładczy – sala animacji
zapytanie
Wzór umowy
Formularz ofertowy