ZAPYTANIE
Dotyczy: budowy nowej strony internetowej dla Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
I. Zamawiający
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
ul. Niepodległości 16
88-150 Kruszwica
NIP 556-267-97-03
REGON 340538466
KRS 0000320289
Zaprasza do składania ofert cenowych na budowę nowej strony internetowej, zgodnie
z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu.
Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- strona musi być w pełni responsywna, zapewniać optymalne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych,
- strona musi spełniać wytyczne dostępności regulowane WCAG oraz wymagania załącznika nr 2. Standardu dostępności dla polityki spójności do aktualnych wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach Funduszy Unijnych na lata 2021-2027 (www.funduszeeuropejskie.gov.pl),
- strona musi posiadać wbudowany system CMS do zarządzania zawartością stron,
- strona startowa powinna zawierać czytelne nagłówki i prosty sposób wyboru treści,
- strona www powinna być spójna wizualnie z przyjętą koncepcją graficzną, a jej wygląd powinien cechować się nowoczesnością – przejrzystość, interaktywność, animacje,
- strona powinna zawierać elementy zawarte w załączniku B do niniejszego zapytania (Interfejs/layout strony internetowej LGD) oraz inne zakładki wskazane przez Zamawiającego,
- strona musi być czytelna, funkcjonalna, intuicyjna,
- strona powinna mieć możliwość umieszczenia i zmianę wymagane logotypy i sformułowania zgodnie z Księgą Wizualizacji Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 (PS WPR 2023-2027),
- wykonawca wykona zamówienie na bazie istniejącej już domeny www.czarnoziemnasoli.pl, a także przeniesie wszystkie informacje zamieszczone na stronie zamawiającego do dnia uruchomienia zmienionego interfejsu do wyodrębnionych w tym celu zakładek z zachowaniem dat publikacji,
- z chwilą zakupu projektu strony Zamawiający wymaga uzyskania pełni praw do wykorzystania tych elementów (m.in. grafika i wizualizacje użyte na stronie www, itp.),
- strona zostanie stworzona w oparciu o system zarządzania treścią oraz najnowsze technologie i standardy rynku internetowego,
- struktura strony powinna być zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania, przyjaznych linków oraz zapewniać wspomaganie przeglądarek i systemów w celu poprawnego wyświetlania strony,
- technologia wykonania strony powinna pozwalać na rozbudowę strony (brak istotnych ograniczeń ilości podstron) oraz na podłączenie do niej dodatkowych modułów w przyszłości,
- strona powinna poprawnie działać i pozwalać na jej edycję we wszystkich popularnych przeglądarkach,
- użytkowanie strony nie może pociągać za sobą konieczności zakupu lub też posiadania przez użytkowników końcowych licencji na oprogramowanie specjalistyczne,
- strona powinna poprawnie wyświetlać się na wszystkich urządzeniach, bez wymagania instalacji dodatkowego oprogramowania,
- strona powinna zapewniać możliwość wyszukiwania treści na portalu,
- strona internetowa ma umożliwiać łatwą aktualizację i możliwość uzupełniania danych przez Zamawiającego,
- Wykonawca zapewni bezpłatne wsparcie gwarancyjne i serwisowe minimum do końca 2030 r.
– usunięcie ewentualnych awarii w terminie do 24 godz. od terminu zgłoszenia awarii,
– naprawę usterek w terminie do 5 dni roboczych (licząc od następnego dnia
roboczego po dniu zgłoszenia),
– naprawę błędów oraz instalację niezbędnych aktualizacji w terminie do końca
następnego dnia roboczego,
- Strona powinna spełniać wymagania określone w przepisach RODO dotyczące zabezpieczenia danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
- spełnienie warunku związanego z koniecznością zawarcia informacji dotyczących mechanizmu cookies oraz gromadzenia danych poprzez zamieszczenie dokumentu „Polityka Prywatności” dostarczonego przez Zamawiającego,
- możliwość dołączania na stronach plików do pobrania, dostęp do plików umieszczanych na stronie internetowej tj. możliwość dodawania nowych polików lub zamiany plików (co najmniej PDF, docx, xlsx, jpg, png, audio),
- edycję treści stron – tekst i formatowanie, wstawianie elementów multimedialnych itd.
- na stronie głównej powinien zostać umieszczony ruchomy slider przyciągający uwagę odbiorców. Zamawiający powinien mieć możliwość zmiany grafiki i treści slidera,
- całość powinna posiadać system statystyk umożliwiających prowadzenie monitoringu oglądalności,
- wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi wszelkie niezbędne prace programistyczne, graficzne, administracyjne i inne niezbędne do wdrożenia strony zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem,
- wykonawca znając planowaną funkcję serwisu, przy posiadanym własnym doświadczeniu z zakresu projektowania serwisów internetowych, ma prawo do koncepcyjnego rozszerzenia funkcjonalności serwisu celem zapewnienia jej wysokiego standardu, a także późniejszej funkcjonalności.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził następujące prace związane z wdrożeniem strony:
- Uruchomienie serwisu zgodnie z zatwierdzonym projektem na serwerze Wykonawcy,
- Przeszkolenie co najmniej dwóch osób ze strony Zamawiającego z zakresu funkcjonowania, zamieszczenia/zarządzania treścią w serwisie.
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od momentu wyboru najkorzystniejszej oferty, nie dłużej niż 14 dni od dnia uzgodnienia projektu.
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
- oferta powinna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim,
- oferta powinna zawierać nazwę i adres oferenta, wartość oferty w kwocie netto i brutto,
- oferta powinna zawierać warunki płatności,
- oferta powinna zawierać portfolio z przykładami prac Wykonawcy – minimum 2 zrealizowane strony internetowe,
- oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania,
- oferta powinna zawierać datę sporządzenia oraz termin ważności,
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- ofertę należy składać w jednym egzemplarzu,
- wszystkie koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca,
- nie można składać ofert częściowych.
IV. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ul. Niepodległości 16, 88-150 Kruszwica lub pocztą tradycyjną na ww. adres biura
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lgdczarnoziemnasoli@wp.pl do dnia
21.10.2024 r. do godz. 13:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres lgdczarnoziemnasoli@wp.pl lub telefonicznie – 52 353 71 12
Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z dokonaniem zamówienia.
V. Sposób obliczenia ceny:
1. Cena brutto – 100% – 100 pkt
Kryterium 1 – cena „C”
najniższa cena brutto podana w ofertach
C = ———————————————————————- x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
Punkty, które zostały uzyskane przez daną ofertę za poszczególne kryteria oceny zostaną podliczone. Wybranie oferty odbędzie się na podstawie zsumowania wszystkich punktów, tj. suma punktów.
VI. Warunki wykluczenia:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawca, polegające w szczególności na:
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa
lub powinowactwa w linii prostej, - pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym,
że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VII. Pozostałe informacje:
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić zapytanie. Zmienione zapytanie Zamawiający niezwłocznie przekaże wszystkim potencjalnym Wykonawcom, którym przekazał zapytanie.
2. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy w przypadku, gdy:
5.1. nie została złożona żadna oferta,
5.2. żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,
5.3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
5.4. stwierdzono zaistnienie okoliczności, które powodują, że zawarcie umowy nie leży w interesie zamawiającego.
6. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres lgdczarnoziemnasoli@wp.pl lub telefonicznie – 52 353 71 12
7. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem
oferty.
8. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z dokonaniem zamówienia.
Załącznik A
Załącznik B
Odpowiedzi na zadane pytania
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
Skan zapytania ofertowego
Zapytanie ofertowe
Załącznik A – wersja edytowalna