Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ogłasza nabórna wolne stanowisko pracy w Mediatece
Określenie stanowiska pracy: Moderator Mediateki
Ilość miejsc pracy: 1
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony(1/4 etatu/6 miesięcy)
Opis stanowiska pracy: Moderator Mediateki będzie odpowiedzialny za prowadzenie kół zainteresowań (medialne, artystyczne) oraz organizację wydarzeń w Mediatece.
1. Wymagania konieczne do ubiegania się o ww. stanowisko:
a. wykształcenie: wyższe,
b. doświadczenie w prowadzeniu zajęć, warsztatów i szkoleń min 1 rok lub udokumentowana działalność w organizacji społecznej lub certyfikat potwierdzający posiadanie kompetencji trenerskich lub pedagogicznych.
2. Wymagania dodatkowe
a. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy,
b. umiejętności manualne/plastyczne/rękodzielnicze.
3. Do obowiązków Moderatora Mediateki należy w szczególności:
a. animowanie uczestników do samodzielnej aktywności przy wykorzystaniu pomocy o charakterze interaktywnym,
b. prowadzenie gier i zabaw zespołowych (organizacja gier i zabaw stolikowych),
c. prowadzenie i organizacja gier i zabaw na sprzęcie VR,
d. prowadzenie warsztatów tematycznych,
e. prowadzenie kół zainteresowań (medialne, artystyczne),
f. organizację wydarzeń w mediatece.
4. Wymagane dokumenty:
– CV
– list motywacyjny
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
– kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (umowy o pracę i/lub umowy cywilno-prawne)
– kopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dodatkowych umiejętności,
– oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
5. Dodatkowe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
6. Etapy konkursu:
Złożenie dokumentów przez Kandydatów;
Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów;
Rozmowa kwalifikacyjna;
Ogłoszenie wyników.
7. Miejsce pracy:
Biuro Stowarzyszenie LGD Czarnoziem na Soli
ul. Nieodległości 16
88-150 Kruszwica
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w biurze LGD w dni robocze w godzinach 8:00 do 14:00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00.
Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli (www.czarnoziemnasoli.pl).