Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy w biurze LGD
Określenie stanowiska pracy: Asystent ds. aktywizacji i animacji
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (1 etat/5 m-cy)
Opis stanowiska pracy: Asystent ds. aktywizacji i animacji jest odpowiedzialny za obsługę beneficjentów, wdrażanie projektów grantowych oraz prowadzenie działań z zakresu aktywizacji i animacji.
Wymagania konieczne do pełnienia funkcji asystenta ds. aktywizacji i animacji:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- wiedza z zakresu funduszy europejskich skierowanych na obszary wiejskie i działania aktywizacyjne,
- dobra znajomość obszaru LGD Czarnoziem na Soli,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Do obowiązków Asystenta ds. aktywizacji i animacji należy w szczególności:
- prowadzenie doradztwa w zakresie naborów prowadzonych w ramach wdrażanej LSR, w szczególności w zakresie przedsięwzięć aktywizacyjnych i animacyjnych,
- udział w przedsięwzięciach z zakresu aktywizacji i animacji,
- wdrażanie, rozliczanie i kontrola projektów grantowych, realizowanych w ramach LSR,
- wdrażanie pozostałych projektów, realizowanych w ramach LSR oraz innych źródeł finansowania,
- przygotowanie i realizacja działań służących aktywizacji społeczności lokalnej,
- poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania na realizację projektów z zakresu animacji i aktywizacji społeczno-kulturalnej oraz zawodowej,
- organizacja i udział w spotkaniach aktywizacyjnych na obszarze objętym Lokalną Strategią Rozwoju,
- prowadzenie dokumentacji ze spotkań informacyjnych i szkoleń,
- monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
- poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania na operacje własne Stowarzyszenia,
- pomoc w koordynowaniu projektów współpracy.
- dokonuje weryfikacji wstępnej każdego wniosku o przyznanie pomocy złożonego w danym naborze.
3. Wymagane dokumenty:
– CV
– list motywacyjny
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
– kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (umowy o pracę i/lub umowy cywilno-prawne)
– kopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dodatkowych umiejętności,
– oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
4. Dodatkowe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
5. Etapy konkursu:
Złożenie dokumentów przez Kandydatów;
Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów;
Rozmowa kwalifikacyjna;
Ogłoszenie wyników.
6. Miejsce pracy:
Biuro Stowarzyszenia LGD Czarnoziem na Soli
ul. Nieodległości 16
88-150 Kruszwica
7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w biurze LGD w dni robocze w godzinach 7:30 do 15:30 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 27 maja 2022 r. do godz. 14:00.
Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w terminie do 30 maja 2022 r.
Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli (www.czarnoziemnasoli.pl).