Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ogłasza nabór
na wolne stanowiska pracy w biurze LGD
Określenie stanowiska pracy: Główny księgowy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę (1/4 etatu)
Opis stanowiska pracy: Główny księgowy jest odpowiedzialny za pełną obsługę kadrowo-finansową Stowarzyszenia.
1. Wymagania konieczne do ubiegania się o ww. stanowisko:
a. Wykształcenie wyższe;
b. min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości,
c. znajomość zasad księgowości organizacji pozarządowej, doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych
2. Do obowiązków Głównego księgowego należy w szczególności:
1) prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
2) opracowanie oraz stała aktualizacja dla LGD zasad prowadzenia rachunkowości(polityki rachunkowości), w szczególności opracowywanie i modyfikowanie planu kont, opisu systemu przetwarzania danych przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych przy użyciu komputera,
3) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne stanowiska Biura LGD.
4) prowadzenie księgi głównej oraz wszystkich ksiąg pomocniczych LGD tj. w sposób bieżący, rzetelny, bezbłędny, sprawdzalny,
5) kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego LGD,
6) prowadzenie ksiąg rachunkowych LGD,
7) sporządzanie sprawozdawczości finansowej LGD (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) w sposób zapewniający:prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, terminowe przekazywanie rzetelnych oraz wiarygodnych informacji ekonomicznych,
8) sporządzanie sprawozdań GUS, wnioski o płatność w części finansowej wraz z załącznikami w postaci zestawień finansowych;
9) Sporządzanie niezbędnych deklaracji podatkowych;
10) prowadzenie ksiąg inwentarzowych LGD (środki trwałe, WNiP, wyposażenia) w sposób bieżący, rzetelny, bezbłędny, sprawdzalny, w sposób zapewniający : ochronę mienia, będącego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych za to mienie,
11) przeprowadzanie inwentaryzacji w zakresie zgodnym z zapisami ustawy o rachunkowości, w szczególności prawidłowe i terminowe rozliczanie wyników inwentaryzacji,
12) ochronę mienia LGD.
13) Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, wraz z innymi świadczeniami przysługującymi pracownikom min. z tytułu zasiłków i ubezpieczeń społecznych, obsługa niezbędnych programów
i platform rozliczeniowych, a także prowadzenie rozrachunków publiczno-prawnych w tym zakresie.
14) Prowadzenie ewidencji czasu pracy, ewidencji urlopowej pracowników oraz akt pracowniczych.
15) zorganizowanie oraz stałe doskonalenie obiegu dokumentów finansowo – księgowych,
16) kontrola finansowo – rachunkowa dokumentów finansowo – księgowych,
17) sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych zapewniającychprawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
18) przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych;
19) zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań.
20) Analiza wykorzystania środków pozyskanych na realizację projektów i innych będących w dyspozycji LGD;
3. Wymagane dokumenty:
– CV
– list motywacyjny
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
– kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (umowy o pracę i/lub umowy cywilno-prawne)
– kopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dodatkowych umiejętności,
– oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
4. Dodatkowe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
5. Etapy konkursu:
Złożenie dokumentów przez Kandydatów;
Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów;
Rozmowa kwalifikacyjna;
Ogłoszenie wyników.
6. Miejsce pracy:
Biuro Stowarzyszenie LGD Czarnoziem na Soli
ul. Nieodległości 16
88-150 Kruszwica
7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w biurze LGD w dni robocze w godzinach 8:00 do 14:00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 7 maja 2021 r. do godz. 14:00.
Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w terminie do 14 maja 2021 r.
Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli (www.czarnoziemnasoli.pl).