Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ogłasza nabórna wolne stanowisko pracy w Mediatece

Określenie stanowiska pracy: Moderator  Mediateki

Ilość miejsc pracy: 1

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony(1/4 etatu/6 miesięcy)

Opis stanowiska pracy:  Moderator Mediateki  będzie odpowiedzialny  za prowadzenie kół zainteresowań (medialne, artystyczne) oraz organizację wydarzeń w Mediatece.

1.   Wymagania konieczne do ubiegania się o ww. stanowisko:

a.   wykształcenie: wyższe,

b.   doświadczenie w prowadzeniu zajęć, warsztatów i szkoleń min 1 rok lub udokumentowana działalność w organizacji społecznej  lub certyfikat potwierdzający posiadanie kompetencji trenerskich lub pedagogicznych.

2.   Wymagania dodatkowe

a.   predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy,

b.   umiejętności manualne/plastyczne/rękodzielnicze.

3.   Do obowiązków Moderatora Mediateki należy w szczególności:

a.   animowanie uczestników do samodzielnej aktywności przy wykorzystaniu pomocy o charakterze  interaktywnym,

b.   prowadzenie gier i zabaw zespołowych (organizacja gier i zabaw stolikowych),

c.   prowadzenie i organizacja gier i zabaw na sprzęcie VR,

d.   prowadzenie warsztatów tematycznych,

e.   prowadzenie kół zainteresowań (medialne, artystyczne),

f.   organizację wydarzeń w mediatece.

4.   Wymagane dokumenty:

–    CV

–    list motywacyjny

–    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

–   kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (umowy o pracę i/lub umowy cywilno-prawne)

–   kopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dodatkowych umiejętności,

–   oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

5.   Dodatkowe informacje:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

6.   Etapy konkursu:

Złożenie dokumentów przez Kandydatów;

Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów;

Rozmowa kwalifikacyjna;

Ogłoszenie wyników.

7.    Miejsce pracy:

Biuro Stowarzyszenie LGD Czarnoziem na Soli

ul. Nieodległości 16

88-150 Kruszwica

8.   Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w biurze LGD w dni robocze w godzinach 8:00 do 14:00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00.

Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli (www.czarnoziemnasoli.pl).