Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy w biurze LGD

Określenie stanowiska pracy: Asystent ds. projektów grantowych

Forma zatrudnienia: umowa o pracę (1 etat)

Opis stanowiska pracy:  Asystent ds. projektów grantowych jest odpowiedzialny za pełną obsługę projektów grantowych.

1.       Wymagania konieczne do ubiegania się o ww. stanowisko:

a.       Wykształcenie średnie lub wyższe,

b.       Wiedza z zakresu funduszy europejskich skierowanych na obszary wiejskie i działania            aktywizacyjne,

c.       Dobra znajomość obszaru LGD Czarnoziem na Soli,

d.       Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,

e.       Bardzo dobra organizacja czasu pracy,

f.        Umiejętności organizatorskie,

g.       Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.

2.       Do obowiązków Asystenta ds. projektów grantowych należy w szczególności:

a.       wdrażanie, rozliczanie i kontrola projektów grantowych, realizowanych w ramach                    Lokalnej Strategii Rozwoju

b.       wdrażanie pozostałych projektów, realizowanych w ramach LSR oraz innych źródeł                finansowania

c .      prowadzenie doradztwa dla beneficjentów projektów grantowych,

d.       udział w spotkaniach informacyjnych dla beneficjentów projektów grantowych,

e.       pomoc beneficjentom projektów grantowych w zakresie sporządzenia wniosków o                    przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność,

f.        pełnienie dyżurów konsultacyjnych na obszarze objętym Lokalną Strategią Rozwoju (w            każdej gminie objętej LSR)

g.       dokonuje weryfikacji wstępnej każdego wniosku o przyznanie pomocy złożonego w                  danym naborze.

3.    Wymagane dokumenty:

– CV

– list motywacyjny

– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

– kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (umowy o pracę i/lub          umowy cywilno-prawne)

– kopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz                      dodatkowych umiejętności,

– oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za  p        przestępstwa popełnione umyślnie.

4.  Dodatkowe informacje:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

5.  Etapy konkursu:

Złożenie dokumentów przez Kandydatów;

Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów;

Rozmowa kwalifikacyjna;

Ogłoszenie wyników.

6.  Miejsce pracy:

Biuro Stowarzyszenia LGD Czarnoziem na Soli

ul. Nieodległości 16

88-150 Kruszwica

7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w biurze LGD w dni robocze w godzinach 8:00 do 14:00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 24 stycznia 2022 r. do godz. 14:00.

Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w terminie do 25 stycznia 2022 r.

Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli (www.czarnoziemnasoli.pl).