Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania

Czarnoziem na Soli ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy w biurze LGD

Określenie stanowiska pracy: Dyrektor Biura

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (1 etat)

  1. Opis stanowiska pracy: Dyrektor Biura jest odpowiedzialny za prawidłowe zarzadzanie sprawami Stowarzyszenia w ramach posiadanych uprawnień
    i kompetencji, nie zastrzeżonych przez inne organy Stowarzyszenia.
  2. Wymagania konieczne do ubiegania się o ww. stanowisko:
  • wykształcenie wyższe;
  • udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu projektów finansowych
    ze środków europejskich;
  • bardzo dobra znajomość obszaru LGD Czarnoziem na Soli;
  • znajomość procedur funkcjonowania organizacji społecznych;
  • dyspozycyjność;
  • kreatywność i umiejętność bycia liderem.

Wymagania dodatkowe;

  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy,
  • Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
  1. Do obowiązków Dyrektor Biura należy w szczególności:
    1. wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków oraz Zarządu Stowarzyszenia,
    2. prowadzenie spraw Stowarzyszenia,
    3. prowadzenie procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy;
    4. gromadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Stowarzyszenia,
    5. przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków oraz posiedzenia Zarządu,
    6. nadzór nad przygotowaniem materiałów na posiedzenie Rady,
    7. sporządzanie protokołów i odpisów podjętych uchwał przez organy Stowarzyszenia i doręczanie ich uprawnionym osobom,
    8. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji członkowskiej Stowarzyszenia,
    9. nadzór nad przygotowaniem naborów wniosków prowadzonych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR),
    10. nadzór nad wdrażaniem, rozliczaniem i kontrolą projektów grantowych, realizowanych w ramach LSR,
    11. nadzór nad wdrażaniem pozostałych projektów, realizowanych w ramach LSR oraz innych źródeł finansowania,
    12. nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń;
    13. nadzór nad udzielaniem potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków
      o dofinansowanie,
    14. nadzór nad prowadzeniem monitoringu wdrażanych operacji,
    15. zatwierdzanie wniosków o płatność pod względem merytorycznym,
    16. nadzór nad  przygotowywaniem odpowiednich sprawozdań,
    17. nadzór nad organizacją pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje realizowane w ramach LSR,
    18. nadzór nad sporządzeniem informacji z kontroli dla  Zarządu,
    19. nadzór nad prawidłowością sprawdzania końcowych rozliczeń rzeczowych pod względem zgodności z warunkami Umów o przyznanie pomocy,
    20. przyjęcie sprawozdania z wykonania projektów pod względem rzeczowym
      i finansowym,
    21. przygotowanie informacji o nieprawidłowościach stwierdzonych w trakcie kontroli dla Zarządu Stowarzyszenia,
    22. przygotowanie propozycji procedur i instrukcji dotyczących kontroli,
    23. nadzór nad prowadzeniem działań informacyjnych, promocyjnych
      i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością Stowarzyszenia,
    24. nadzór nad przygotowaniem udziału Stowarzyszenia w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji Stowarzyszenia,
    25. współpraca z mediami – w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,
    26. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych Stowarzyszenia,
    27. nadzór nad przygotowaniem imprez wewnętrznych Stowarzyszenia,
    28. organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez Stowarzyszenie,
    29. koordynacja działań związanych z aktualizacją Lokalnej Strategii Rozwoju,
    30. inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,
    31. nadzór nad prowadzeniem działań z zakresu aktywizacji i animacji społeczno-kulturalnej,
    32. koordynowanie projektów współpracy.
  2. Wymagane dokumenty:

– CV,

– list motywacyjny,

– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

– kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (umowy o pracę i/lub umowy cywilno-prawne),

– kopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dodatkowych umiejętności,

– oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

  1. Dodatkowe informacje:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity
z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

  1. Etapy konkursu:
  • Złożenie dokumentów przez kandydatów;
  • Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów;
  • Rozmowa kwalifikacyjna;
  • Ogłoszenie wyników.
  1. Miejsce pracy:

Biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli

ul. Poznańska 133a lok. 106

88-100 Inowrocław

  1. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w biurze LGD w dni robocze w godzinach 8:00 do 14:00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura)
na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 14.00

Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w terminie do 19 lipca 2017 r. do godz. 15.30.

Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli (www.czarnoziemnasoli.pl).