Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy w biurze LGD
na wolne stanowisko pracy w biurze LGD
Określenie stanowiska pracy: Asystent ds. aktywizacji i animacji
Forma zatrudnienia: umowa o pracę (1 etat)
1. Opis stanowiska pracy: Asystent ds. aktywizacji i animacji w Biurze LGD jest odpowiedzialny za obsługę beneficjentów, wdrażanie projektów grantowych oraz prowadzenie działań z zakresu aktywizacji i animacji.
1. Wymagania konieczne do ubiegania się o ww. stanowisko:
a. Wykształcenie średnie lub wyższe,
b. Wiedza z zakresu funduszy europejskich skierowanych na obszary wiejskie i działania aktywizacyjne,
c. Dobra znajomość obszaru LGD Czarnoziem na Soli,
d. Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
e. Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
f. Umiejętności organizatorskie,
2. Do obowiązków Asystenta ds. aktywizacji i animacji należy w szczególności:
a. Prowadzenie doradztwa w zakresie naborów prowadzonych w ramach wdrażanej LSR,
w szczególności w zakresie przedsięwzięć aktywizacyjnych i animacyjnych,
w szczególności w zakresie przedsięwzięć aktywizacyjnych i animacyjnych,
b. Udział w przedsięwzięciach z zakresu aktywizacji i animacji,
c. Wdrażanie, rozliczanie i kontrola projektów grantowych, realizowanych w ramach LSR,
d. Wdrażanie pozostałych projektów, realizowanych w ramach LSR oraz innych źródeł finansowania,
e. Przygotowanie i realizacja działań służących aktywizacji społeczności lokalnej,
f. Poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania na realizację projektów z zakresu animacji i aktywizacji społeczno-kulturalnej oraz zawodowej,
g. Organizacja i udział w spotkaniach aktywizacyjnych na obszarze objętym Lokalną Strategią Rozwoju,
h. Prowadzenie dokumentacji ze spotkań informacyjnych i szkoleń,
i. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
j. Poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania na operacje własne Stowarzyszenia,
k. Pomoc w koordynowaniu projektów współpracy.
4. Wymagane dokumenty:
– CV
– list motywacyjny
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
– kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (umowy o pracę i/lub umowy cywilno-prawne)
– kopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dodatkowych umiejętności,
– oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
5. Dodatkowe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.
6. Etapy konkursu:
Złożenie dokumentów przez Kandydatów;
Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów;
Rozmowa kwalifikacyjna;
Ogłoszenie wyników.
7. Miejsce pracy:
Biuro Stowarzyszenie LGD Czarnoziem na Soli
ul. Poznańska 133 a/106
88-100 Inowrocław
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w biurze LGD w dni robocze w godzinach 8:00 do 14:00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 20 grudnia 2016 r. do godz. 14:00.
Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w terminie do 21 grudnia 2016 r.
Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli (www.czarnoziemnasoli.pl).