Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych i modernizacji pomieszczeń i instalacji elektrycznej
LGD Czarnoziem na Soli - Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych i modernizacji pomieszczeń i instalacji elektrycznej

Kruszwica, 12.08.2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych i modernizacji pomieszczeń i instalacji elektrycznej w lokalu, należącym do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli.


 

Zamawiający (Beneficjent):

Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli

ul. Niepodległości 16

88-150 Kruszwica

NIP: 5562679703 

Zaprasza do składania ofert cenowych na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych i modernizacji pomieszczeń oraz instalacji elektrycznej zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu.

Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych i modernizacji pomieszczeń i instalacji elektrycznej w lokalu, należącym do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli, przy ul. Niepodległości 16 w Kruszwicy.

2. Szczegółowy zakres robót do nadzorowania określa dokumentacja projektowa.

3. Obowiązki inspektora nadzoru:

  1. Reprezentowanie interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o wykonanie prac remontowych;

  2. W razie potrzeby wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie zmian lub uzupełnień w dokumentacji projektowej;

  3. Pełny nadzór nad dostawami i wszystkimi pracami remontowymi i instalacyjnymi wszystkich branż;

  4. Kontrola jakości wykonanych prac i wbudowanych materiałów i ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami;

  5. Akceptacja materiałów budowlanych i urządzeń;

  6. Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

  7. Kontrola zgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową, umową i innymi dokumentami;

  8. Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania prac;

  9. Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie;

  10. Sprawdzanie wykonania prac zanikowych;

  11. Uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń;

  12. Kompletowanie dokumentów związanych z odbiorem końcowym;

  13. Potwierdzanie gotowości do odbioru prac;

  14. Uczestnictwo w czynnościach odbioru prac i przekazania ich do użytku;

  15. Dojazd i pobyt na terenie remontowanych pomieszczeń w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi. Wymagana jest obecność przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do prowadzonego dziennika;w okresie gwarancji oraz kontrola usunięcia ujawnionych wad;

  16. Żądanie od kierownika prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem technicznym;

  17. Kontrola terminowości wykonywania prac i każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o ewentualnym zagrożeniu terminowego ich wykonania;

  18. Zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach.

4. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji.

II. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

1. Okres realizacji zamówienia trwać będzie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót budowlanych. Planowany termin zakończenia prac – 31 grudnia 2022 r.

2. Miejscem realizacji zamówienia jest wyodrębniony lokal użytkowy, mieszczący się w budynku przy ul. Niepodległości 16 w Kruszwicy, którego właścicielem jest Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli.

 

III. Zadania po stronie Wykonawcy:

Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą i umową.

 

IV. Zadania po stronie Zamawiającego:
Płatność na podstawie wystawionych faktur, zgodnie z umową.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Oferta winna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim.

2. Oferta winna zawierać nazwę i adres oferenta, wartość oferty.

4. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania.

5. Oferta powinna zawierać datę sporządzenia.

6. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

7. Ofertę należy składać w jednym egzemplarzu.

8. Wszystkie koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca.

9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

VI. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli ul. Niepodległości 16, 88-150 Kruszwica lub pocztą tradycyjną na ww. adres biura
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lgdczarnoziemnasoli@wp.pl do dnia
2 września 2022 r. godz. 13:00 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. Sposób obliczenia ceny:

1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł).

2. Ceny wszystkich elementów zamówienia powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.

3. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się dokładną analizę dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszego zapytania oraz sprawdzenie warunków wykonania zamówienia w terenie.

 

VIII. Kryteria oceny oferty:

1. Cena – 100% - 100 pkt

 

Kryterium 1 - cena „C”

najniższa cena podana w ofertach

C = ------------------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt

cena oferty badanej


 

Punkty, które zostały uzyskane przez daną ofertę za poszczególne kryteria oceny zostaną podliczone. Wybranie oferty odbędzie się na podstawie zsumowania wszystkich punktów.

 

 

IX. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

Dysponują następującymi kluczowymi osobami:

  1. co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującą roboty budowlane w branży: ogólnobudowlanej – posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie tj.: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego i udział w realizacji co najmniej 1-go obiektu kubaturowego - budowa, przebudowa lub modernizacja w branży: ogólnobudowlanej o wartości robót minimum 100 000,00 zł (brutto);

- Dopuszcza się łączenie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w kilku specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych rodzajów uprawnień i doświadczenia. Osoby wskazane powyżej winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

- Inspektor nadzoru zobowiązany jest do załączenia do niniejszej oferty referencji potwierdzających wykonywanie prac związanych z nadzorowaniem robót wskazanych powyżej.

- Zamawiający wymaga, aby do oferty załączono dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.

 

X. Wykaz dokumentów.

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1.

2. Do oferty należy załączyć:

2.1. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac związanych z nadzorowaniem prac wskazanych powyżej.

2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.

 

XI. Warunki wykluczenia:

Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawca, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    1. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

    2. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

    3. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,

    4. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może
      to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

XII. Pozostałe informacje:

1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić zapytanie ofertowe. Zmienione zapytanie ofertowe Zamawiający niezwłocznie przekaże wszystkim potencjalnym Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe oraz umieści je na stronie internetowej.

2. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez zawarcia umowy bez podania przyczyny.

5. Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy w przypadku, gdy:

5.1. nie została złożona żadna oferta,

5.2. żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,

5.3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

5.4. stwierdzono zaistnienie okoliczności, które powodują, że zawarcie umowy nie leży w interesie zamawiającego.

6. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres lgdczarnoziemnasoli@wp.pl lub telefonicznie – 52 353 71 12

7. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie internetowej www.czarnoziemnasoli.pl

8. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

9. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z dokonaniem zamówienia.

 

 

Planowany początek realizacji zamówienia: wrzesień 2022 r.

Pliki do pobrania
1.
pobierz plik
Projekt budowlany  
(651 KB / .pdf)
2.
pobierz plik
projekt techniczny - elektryka  
(808 KB / .pdf)
3.
pobierz plik
kosztorys nakładczy - elektryka część ogólna  
(330 KB / .pdf)
4.
pobierz plik
kosztorys nakładczy - elektryka sala animacji  
(251 KB / .pdf)
5.
pobierz plik
kosztorys nakładczy - prace remontowe część ogólna  
(4 MB / .pdf)
6.
pobierz plik
kosztorys nakładczy - prace remontowe sala animacji  
(565 KB / .pdf)
7.
pobierz plik
szkic sytuacyjny - elektryka  
(443 KB / .pdf)
8.
pobierz plik
szkic sytuacyjny - prace remontowe  
(552 KB / .pdf)
9.
pobierz plik
zapytanie  
(209 KB / .docx)
10.
pobierz plik
Wzór umowy  
(19 KB / .odt)
11.
pobierz plik
Formularz ofertowy  
(18 KB / .odt)
12.
pobierz plik
protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty  
(179 KB / .pdf)
Pozostałe pozycje...
Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu komputera przenośnego typu laptop wraz z oprogramowaniem
Zapytanie dotyczące przeprowadzenia remontu wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w Sali EKO
Zapytanie dotyczące przeprowadzenia remontu, połączonego z modernizacją pomieszczeń – Sali szkoleniowej i werandy oraz utworzenie w ramach nich Sali EKO.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty w zapytaniu dot. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
Zapytanie dot. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
Zapytanie ofertowe na dostarczenie 6 sztuk licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 2021 Home&Business
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych i modernizacji pomieszczeń i instalacji elektrycznej
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie remontu i modernizacji instalacji elektrycznej
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie remontu wraz z modernizacją pomieszczeń biurowych
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty dot. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
Pozostałe pozycje...
Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu komputera przenośnego typu laptop wraz z oprogramowaniem
Zapytanie dotyczące przeprowadzenia remontu wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w Sali EKO
Zapytanie dotyczące przeprowadzenia remontu, połączonego z modernizacją pomieszczeń – Sali szkoleniowej i werandy oraz utworzenie w ramach nich Sali EKO.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty w zapytaniu dot. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
Zapytanie dot. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
Zapytanie ofertowe na dostarczenie 6 sztuk licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 2021 Home&Business
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac remontowych i modernizacji pomieszczeń i instalacji elektrycznej
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie remontu i modernizacji instalacji elektrycznej
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie remontu wraz z modernizacją pomieszczeń biurowych
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty dot. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Przewidywane wyniki operacji: realizacja Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2016 – 2023
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania
Czarnoziem na Soli
ul. Niepodległości 16
88-150 Kruszwica
e-mail: lgdczarnoziemnasoli@wp.pl
tel. 52 353 71 12
tel. kom. 600 818 821

Polityka prywatności
Polityka cookies
2017 - 2024 © Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli
Projekt i wykonanie em-studio.pl
Licznik
liczba osób OnLine: 4
dzisiejsze odwiedziny: 692
wszystkie wizyty: 3723154
Polityka Prywatności
Na stronie www.czarnoziemnasoli.pl używamy plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach świadczenia usług oraz kontaktu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka prywatności oraz Polityka cookies.